بر اساس موسسه سلامت ملی 1985 تا 1991 ، شیوع فشار خون مزمن در ن سنین باروری از 2-6/0% در ن 29-18 ساله به 2/33-4/6% در ن 39-30 ساله رسیده است. شیوع آن در ن سفید پوست کمتر و در ن آفریقایی آمریکایی بالاتر است. با توجه به این روند رو به رشد با بالاتر رفتن سن ، انتظار می رود که میزان فشار خون مزمن در حاملگی رو به رشد باشد و بر اساس گزارش اخیر ACOG در 5% تمام بارداری ها رخ می دهد، و این یعنی سالانه در آمریکا حداقل 000 ،200 زن باردار با فشار خون مزمن مواجه هستند.

تعریف و تشخیص

فشار خون مزمن در بارداری به صورت افزایش فشار خون ثبت شده قبل از حاملگی تعریف می شود. در نی که فشار خون قبل بارداری در آنها تشخیص داده نشده باشد، تشخیص بر اساس HTN پایدار قبل از20 هفتگی تعریف می‌شود که به صورت فشار خون سیستولیک حداقل یا حداقل 140 یا دیاستولیک حداقل mmHg 90 در دو اندازه گیری به فاصله حداقل 4 ساعت است .در فشار خون مزمن، خطر پره اکلامپسی افزوده شده وجود دارد. پره اکلامپسی افزوده شده به دو گروه زیر طبقه بندی هستند:.

 

ادامه مطلب در سایت مدیکال آنلاین

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس فشار ,حداقل ,ن ,مزمن ,بارداری ,تشخیص ,ادامه مطلب ,اکلامپسی افزوده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورق استیل نوین پله اجناس فوق العاده ناودون sabernews گنجشک خورده به شیشه املاک مال موزن ریش تراش موکن ماتیکی میکروتاچ مکس تمس ابرو گوش بینی ارزان قیمت 2020